Verandering?

Van depressie tot dwanglachen/huilen, wat maak jij mee, hoe gaat je omgeving hiermee om?

Re: Verandering?

Berichtdoor Nautica † » 04 nov 2013, 14:55

Ik ervaar nu toch duidelijk een verandering in mijn emoties. Het begon al een paar maanden geleden toen ik een grappige anekdote moest vertellen en ik tijdens het verhaal al ongecontroleerd begon te grinniken. Dat had ik vroeger nooit want ik kon met een stalen gezicht een goeie grap of humoristisch verhaal vertellen maar tegenwoordig red ik dat niet meer. Als ik nu iets dergelijks vertel begin ik bij de gedachte aan de clou al te grinniken en heb moeite mee om dat te onderdrukken en soms lukt dat ook niet.

Hetzelfde overkwam mij gisteren avond toen mijn dochter bij mij was en wij zaten te kijken naar iemand die zo mooi zong dat het mij diep raakte en emotionele waarop ik ongecontroleerd begon te huilen. Je probeert dat natuurlijk te onderdrukken maar dat lukt gewoon niet.
Mijn dochter natuurlijk helemaal verbaasd van pap wat is er toch aan de hand? Dus heb ik haar maar uitgelegd dat het bij de ALS hoort.
Groetjes,

Aernout
Nautica †
In Memoriam
In Memoriam

Berichtdoor dspier † » 05 nov 2013, 20:08

Klopt, vanaf nu ligt je pokerface op straat. :mrgreen:

Wel zo eerlijk, als iedereen zijn pokerface liet zakken dan hé!

Groetjes&succes met je openheid,
Dick
dspier †
In Memoriam
In Memoriam

Berichtdoor dspier † » 20 jan 2014, 13:05

Ik dus ook, Aarnout is niet de enigste! Het kwam gelijk met de eerste ALS symptomen, jan. 2011

Maar Conny.... dit is toch niet iets nieuws? Ik dacht dat de ALS bij jou al een tijdje stil stond. :oops:

Groetjes,
Dick
dspier †
In Memoriam
In Memoriam

Berichtdoor Keesesther » 21 feb 2014, 13:35

Voor mij is dit ook heel herkenbaar. Ik ben heel gevoelig (geworden) voor emotionele films en tv programma's. De waterlanders komen heel regelmatig tevoorschijn.
Groeten Kees
Keesesther
Actief Lid
Actief Lid

Vorige

Keer terug naar Gedragsverandering