Ervaringen de Hoogstraat?

Welke ervaringen heb je hebt met de verschillende disciplines van het revalidatiecentrum? (logo-, fysio-, ergotherapie, maatschappelijk werk etc.)

Re: Ervaringen de Hoogstraat?

Berichtdoor Rianne85 » 06 aug 2015, 08:40

Dank je voor de tip Anske, de arts heeft de naam kunnen achterhalen bij de apotheek. Ze liggen vandaag klaar bij de apotheek als het goed is. Hier gaat het redelijk Lineke, was begonnen met vit E en daar werden mijn spiertrillingen beduidend minder van. Maar ik vergeet nog wel eens medicijnen dus van de week dacht ik heb weer zoveel spiertrillingen toen zag ik de vitaminen in de keuken staan. Oeps kleine week al niet meer ingenomen en dan nemen ze toch weer toe. Over 10 dagen krijg de uitslag van mijn DNA test
Rianne85
Nieuwkomer
Nieuwkomer

Berichtdoor lijster » 06 aug 2015, 09:47

Spannende tijd Rianne.
Ik hoop heel erg op een goede uitslag.
Ik heb op mijn telefoon de tijden waarop ik medicijnen moet innemen ingesteld bij de wekker.
Voor mij werkt dat goed.
Sterkte met alles.
lineke
lijster
Forum Goeroe
Forum Goeroe

Berichtdoor RobRijkse † » 06 aug 2015, 10:07

Ja Rianne, ook sterkte gewenst van deze kant. Dat aftellen is het zwaarste, denk ik, maar dan weet je wat. En vwb medicatie, er zijn zelfs medicijnverdeeldoosjes met alarm. Maar je telefoon is denk.ik het beste, die heeft iedereen bij zich, moet je natuurlijk wel je medicatie bij je hebben. .sterkte met alles.
RobRijkse †
In Memoriam
In Memoriam

Berichtdoor anseke » 06 feb 2016, 01:41

Gisteren had ik een evaluerend gesprek met de arts van de Hoogstraat. Het was erg prettig om samen terug te blikken en het proces te bespreken. Duidelijk was dat Willem het erg lang heeft volgehouden en er pas laat sedatie werd ingezet. Ook kreeg ik complimenten voor de zorg die ik geboden had. Al met al een fijn gesprek met een zeer betrokken arts. Het heeft me goed gedaan. Ans
anseke
Top Bijdrager
Top Bijdrager

Vorige

Keer terug naar Revalideren