Eerste keer Revalidatiecentrum

Welke ervaringen heb je hebt met de verschillende disciplines van het revalidatiecentrum? (logo-, fysio-, ergotherapie, maatschappelijk werk etc.)

Re: Eerste keer Revalidatiecentrum

Berichtdoor willy † » 17 apr 2012, 17:50

:D :D :D

of bij TE KOOP OF TE RUIL! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Willy

Nee hulpmiddelen denk ik,t'is een lang verhaal hoor......................;
willy †
In Memoriam
In Memoriam

Berichtdoor Lia † » 17 apr 2012, 17:57

Succes dan, ik ben benieuwd :oops:
Lia
Lia †
In Memoriam
In Memoriam

Berichtdoor Peet † » 17 apr 2012, 20:40

Hee jongens, kom op met ze allen naar de topic hulpmiddelen want we krijgen een peepshow

:lol: :lol:

Nou zo flink ben ik niet hoor Willy, allemaal schijn. onze kinderen hadden mij nog nooit echt zien huilen. maar dat heb ik wel even ingehaald.
en dat je na zulk slecht nieuws tegen schenen gaat schoppen is bekend. en dan vooral bij de slecht nieuws brengers terwijl die er verder niks aan kunnen doen dat jij ziek bent. maar dan verwacht ik in het verdere verloop toch wel meer info en een betere omschrijving of een iets genuanceerde uitspraak van de artsen. wat voor arts je ook bent.

Ik duik zeker verder in het onderzoek naar NP001 en de OSC omdat dit schijnbaar onze enigste strohalm is?

Ja die Pegsonde zal er best wel komen, maar dat is toch echt iets wat nu nog even op een klein pitje staat. ik weet natuurlijk van jullie dat je daar niet onderuit komt, maar het viel me nu toch even koud op me dak. ik verwachte gewoon niet dat hij daar nu al over zou beginnen.

Groetjes, Peet.
Laatst bijgewerkt door Peet † op 16 mei 2012, 13:29, in totaal 1 keer bewerkt.
ALS heeft gewonnen, mijn vechtlust is bijna op ;-)
Voor het echt te laat is wil ik jullie nu alvast zeggen, ik zie jullie in het hiernamaals waar we met ze allen de strijd weer oppakken, het kan maar gezegd zijn :-)
Sorry. Liefs , Peet
Peet †
In Memoriam
In Memoriam

Berichtdoor Lia † » 18 apr 2012, 10:18

Hoi PEET

Is de teleurstelling al wat gezakt :?: Het vervelende is dat je van een arts bepaalde verwachtingen hebt, wanneer daar niet aan voldaan wordt zit je in de puree.
Maar zijn er wel afspraken gemaakt voor fysio, ergo en logopedie. :?: Want meestal wordt dat door de realidatiearts geoordineert en dat zijn nu belangrijke zaken. :!: :idea:

Groetjes, Lia
Lia †
In Memoriam
In Memoriam

Berichtdoor Peet † » 18 apr 2012, 11:37

Hoi Lia.

Ja dat gelukkig wel. ik probeer zover het gaat er maar niet aan te denken. maar ik weet ook dat ik er niet onderuit kom en er aan moet geloven.
Het is gewoon zo klote dat ik schijnbaar op de artsen overkom als een nuchtere Hollander terwijl ik nu echt niet meer zo nuchter ben :(
Ik hou er wel van om iets recht voor ze raap te zeggen en geen blad voor je mond, maar een slag om de arm zogezegd is wel op ze plaats hier. Zeker voor iemand als een arts die totaal en alleen in de wetenschap geloofd!
op dit moment ben ik en natuurlijk de mensen om mij heen de enigste die tegen beter weten in nog een klein beetje hoop houd dat ze misschien iets vinden. maar dat word dan direct de grond in geboord door zo arts, dat kan toch niet?
Op zo moment klap ik dicht en wil ik maar 1 ding, naar buiten :oops:
Maar nu gaat het wel weer en gaan we gewoon weer vrolijk verder :)

Ja die afspraken worden gemaakt, zelfs bij een Psycholoog alhoewel ik en iedereen om mij heen, ook de arts niet denken dat i die nodig heb. Nog niet :lol:

Nog een fijne dag allemaal maar wel binnen want het is koud. tenminste in Pernis.
Groetjes, Peet.

Lia schreef:Hoi PEET

Is de teleurstelling al wat gezakt :?: Het vervelende is dat je van een arts bepaalde verwachtingen hebt, wanneer daar niet aan voldaan wordt zit je in de puree.
Maar zijn er wel afspraken gemaakt voor fysio, ergo en logopedie. :?: Want meestal wordt dat door de realidatiearts geoordineert en dat zijn nu belangrijke zaken. :!: :idea:

Groetjes, Lia
Voor het echt te laat is wil ik jullie nu alvast zeggen, ik zie jullie in het hiernamaals waar we met ze allen de strijd weer oppakken, het kan maar gezegd zijn :-)
Sorry. Liefs , Peet
Peet †
In Memoriam
In Memoriam

Berichtdoor Lia † » 18 apr 2012, 11:57

Hallo Peet

Ik ga 1 keer in de 6 weken naar de psycholoog. wanneer ik niets leukers te doen heb, anders stellen we het uit.
Mij doet het goed soms met iemand anders dan uit mijn omgeving te praten. Zij kijkt er profesioneel tegen aan en daar komen vaak ideeen uit waar ik iets mee kan.

Groetjes, Lia
Lia †
In Memoriam
In Memoriam

Berichtdoor Peet † » 18 apr 2012, 13:39

Ja uiteraard ga ik ook minimaal 1 keer, al was het alleen maar omdat ik zo nieuwsgierig ben :lol: je weet het niet he, misschien komen er wel dingen uit die ik niet verwacht.

Maar nu nog even niet 8-)

Gr, Peet.
Sorry. Liefs , Peet
Peet †
In Memoriam
In Memoriam

Berichtdoor willy † » 18 apr 2012, 16:59

Nou Peet,

Als jij die psy NOG meer verteld als aan ons......................kom je er niet mee met één keer :lol: :lol:

Alles doen waarvan je denkt dat het je kan helpen,later zie je zelf wel wat je wil of niet wil!

groetjes Willy
willy †
In Memoriam
In Memoriam

Berichtdoor Peet † » 16 mei 2012, 13:37

Gisteren voor het eerst naar de Fisio en de Logopediste geweest. vrijdag naar de rest van de club.
ze hebben verteld wat ze gaan doen en wat ik en mijn vrouw kunnen verwachten. daar word je niet vrolijk van :( maar dat hoef ik jullie niet te vertellen. erg confronterend!
wat is besproken? nou bijvoorbeeld Airstacken, computer, enz :mrgreen:
Lieve meiden en ze doen natuurlijk hun werk. maar wel met gevoel.

Groetjes, Peet. 8-)
Sorry. Liefs , Peet
Peet †
In Memoriam
In Memoriam

Berichtdoor willy † » 10 jun 2012, 11:11

Hoi Karin,

Leuk dat je hier ook bent!
Niet om de reden,maar jij kan goed de ervaringen van Jan bekend maken en bewoorden!

Er zijn hier ook verschillende mensen die naar de ALSdag gaan en kan je gelijk kennis met ze maken, je was toch van plan te gaan?
Vorig jaar waren er ook allerlei dingen voor kinderen.
Als je de foto's van de mensen ziet(allemaal sympa)kan je je er wel of niet bij aansluiten.. :lol:
Ik denk vaak aan jullie en aan Martijn ook,jammer dat we niet in elkaars buurt wonen!

groetjes,Willy
willy †
In Memoriam
In Memoriam

Vorige

Keer terug naar Revalideren