Goed initiatief!

Voor alle opmerkingen en tips aangaande (de werking van) het forum.

Goed initiatief!

Berichtdoor Spica † » 03 nov 2011, 17:47

Dit forum is een mooi initiatief. Het uitwisselen van informatie is heel belangrijk. Op andere fora gebeurt dit al lang, maar meestal in het engels. Dat is voor sommigen een probleem, met name als het allemaal een beetje technisch wordt. Ik hoop dat zeer veel patienten en zorgers de weg vinden naar dit forum.
Spica †
In Memoriam
In Memoriam

Re: Goed initiatief!

Berichtdoor HenkVrielink » 26 okt 2016, 13:00

helaas hebben we geen actieve moderator.
Facebook is geen goed alternatief.
HenkVrielink
Actief Lid
Actief Lid

Berichtdoor Els Cox » 02 nov 2016, 17:36

Hallo Henk, ja het is zo zonde dat er geen actieve moderator meer is!!
Anseneke heeft laatst aangeboden om dit wel te willen doen, maar dit is helaas niet gebeurd!!
Zo zonde, wat hebben veel mensen hier herkenning, antwoorden, humor en vooral een plekje gehad waar altijd wel iemand een antwoord probeerde te geven!!
Op deze manier werkt het niet meer, jammer.......
Els Cox

Berichtdoor anseke » 05 nov 2016, 01:10

Hallo Henk en Els, ik heb nooit iets gehoord. Ik had gezegd wel te willen helpen, maar Philip was toen al niet meer actief. Heb ik het goed, dat nu de ALS stichting deze site onder haar hoede heeft genomen? Vr. Gr. Ans
anseke
Top Bijdrager
Top Bijdrager

Berichtdoor Els Cox » 06 nov 2016, 17:42

Hallo Ans, leuk om je weer eens tegen te komen hier!!
Hoe gaat het?
Ik heb geen idee wie dit forum beheert op het moment!!
Het is natuurlijk niet alleen het gebrek aan een moderator dat het hier zo stil is geworden!
Het blijft evengoed ontzettend jammer!
Groetjes!! ;-)
Els Cox

Berichtdoor Jolanda » 07 nov 2016, 12:26

Ik heb er een beetje moeite mee dat dit een openbare site is en door iedereen, ook niet leden, gelezen kan worden.
Ik hoef niet alles met heel Nederland te delen. Dat vind ik overigens ook van de FB site. Als ik daar een reactie plaats kunnen al mijn FB vrienden alles zien.
Ik zit nog op een ander forum maar dat is een besloten forum daar plaats ik wel veel op. Dat is overigens geen forum over ALS of PSMA.
Jolanda

Berichtdoor lijster » 07 nov 2016, 13:10

Hallo Jolanda,
Ik denk dat mensen die het forumlezen allemaal iets met ALS te maken hebben.
Vooordat ik mij op het forum had aangemeld was ik ook ook lezer en vond ik hier veel informatie.
Daar had ik veel aan.
Ik kan mij voorstellen dat je het moeilijk vindt om hier iets te delen dat veel impact heeft op je leven.
Het is belangrijk dat je iets doet wat voor jou goed voelt.
Fijne dag toegewenst en sterkte.
Lineke
lijster
Forum Goeroe
Forum Goeroe

Berichtdoor anseke » 07 nov 2016, 23:43

Ha Els en anderen, zo nu en dan lees ik mee, maar het klopt dat er weinig actie op 't forum is. Waar halen mensen hun informatie? Het delen op dit forum is toch fijn, omdat de leden allen betrokken zijn bij ALS. Je kunt elkaar toch ook een hart onder de riem steken in het gevecht tegen de ziekte. Is fb toegankelijker? Vr. Gr. Ans
anseke
Top Bijdrager
Top Bijdrager

Berichtdoor anseke » 13 nov 2016, 06:06

Beste forumleden, verbaasd over terugloop van het Forum, ontdek ik ook een toestroom naar de nabestaanden ALS-groep op fb. Vreemd, dat daar niet alleen nabestaanden lid van zijn, maar ook patiënten. Ik verwijs hen ook regelmatig door naar het Forum. Fb is gemakkelijker, want veel mensen zitten daar toch al op. Echter de informatie van het forum had ik niet willen missen. De uitwisseling van tips en ervaringen zijn goed voor patiënt en familie. Ik weet niet wie dit forum nu beheert, maar hoop dat de inhoud bewaard blijft. Vr. Gr. Ans
anseke
Top Bijdrager
Top Bijdrager

Berichtdoor Els Cox » 13 nov 2016, 19:18

Hallo Ans, ik heb om persoonlijke reden geen Facebook account.
Daarom vind ik het zo jammer dat het hier zo stil is geworden.
Groetjes Els.
Els Cox

Volgende

Keer terug naar Feedback