Afbeeldingen en of berichten die verdwijnen?

Voor alle opmerkingen en tips aangaande (de werking van) het forum.

Afbeeldingen en of berichten die verdwijnen?

Berichtdoor Peet † » 31 maart 2013, 18:29

Hoi Ramon.

Het is mij opgevallen dat er hier en daar in berichten afbeeldingen verdwijnen, de berichten staan er wel maar zonder de toegevoegde afbeelding.
Waarom :?:
Zoals bijvoorbeeld in dit bericht: http://www.stopals.nu/forum/viewtopic.php?f=45&t=782#p7296 hier missen een paar rolstoelen, ik neem even aan dat je die niet in je schuurtje heb gestald :mrgreen:

En ik kan er naast zitten want ik hou de telling niet echt bij, maar ik heb soms wel eens het idee dat er berichten verdwijnen.
Klopt dit :?:

Groetjes en een fijne Pasen, Peet
ALS heeft gewonnen, mijn vechtlust is bijna op ;-)
Voor het echt te laat is wil ik jullie nu alvast zeggen, ik zie jullie in het hiernamaals waar we met ze allen de strijd weer oppakken, het kan maar gezegd zijn :-)
Sorry. Liefs , Peet
Peet †
In Memoriam
In Memoriam

Re: Afbeeldingen en of berichten die verdwijnen?

Berichtdoor Nautica † » 31 maart 2013, 20:29

Komt omdat die foto kennelijk is verwijderd. Dan doet de link er naartoe het ook niet meer
Groetjes,

Aernout
Nautica †
In Memoriam
In Memoriam

Berichtdoor Peet † » 31 maart 2013, 20:59

Ja maar dat is natuurlijk niet de bedoeling lijkt mij, er staan zat berichten in het forum die niet ergens naar verwijzen maar door het bewuste onderwerp veranderd is in een wat luchtere aanpak. wat humoristische, vaak wat cynisch zelfs. dit gebeurd vaak versterkt door een foto of cartoon.
Dit was en is het succes van dit forum, laagdrempelig door het serieus maar toch luchtig te bespreken.
en als er afbeeldingen of zelfs berichten worden verwijderd, dan verwijder je toch gevoelens van leden die op dat moment intens waren.
En dan heb ik het natuurlijk niet over dubbele berichten, of uitleg berichten over hoe het forum werkt want die er ook veel tussen.
En een bericht kan er nog zo humoristisch uitzien, het gaat om het effect er van. heb ik ervaren.
Ik zou het best lastig vinden om te weten dat mijn berichten langzaam worden verwijderd als ik er niet meer ben :(
En hoe zit dat dan met de berichten in In Memoriam :?:

Groetjes, Peet
Voor het echt te laat is wil ik jullie nu alvast zeggen, ik zie jullie in het hiernamaals waar we met ze allen de strijd weer oppakken, het kan maar gezegd zijn :-)
Sorry. Liefs , Peet
Peet †
In Memoriam
In Memoriam

Berichtdoor Nautica † » 31 maart 2013, 21:07

Ik begrijp wat je bedoeld. Dat berichten verwijderd worden heb ik nog niet gemerkt. Een foto is een ander verhaal. In dit forum kun je geen foto's uploaden. Je plakt slechts een link naar de foto met de IMG tags. Indien je dus een link van een foto plakt die op de website van iemand anders staat, en die website wordt aangepast (foto verwijderd) dan wordt ie in dit forum niet meer getoond.
Hoe kun je dit voorkomen? Gewoon de foto downloaden en daarna uploaden naar je eigen Facebook pagina en dan de link naar je foto op Facebook plakken.
Groetjes,

Aernout
Nautica †
In Memoriam
In Memoriam

Berichtdoor Peet † » 31 maart 2013, 21:41

Aha dat wist ik dus niet. ik doe met foto's inderdaad eerst naar facebook en dan linken, maar niet met cartoons want die haal ik van websites. tnx Aernout weer wat geleerd.
Maar dan zit ik toch nog met het onderbuik gevoel over die berichten :lol: Maar daar zal Ramon tzt wel op reageren.

Groetjes, Peet
Sorry. Liefs , Peet
Peet †
In Memoriam
In Memoriam

Berichtdoor dspier † » 01 apr 2013, 12:52

Nautica schreef:Komt omdat die foto kennelijk is verwijderd. Dan doet de link er naartoe het ook niet meer
Helaas Aernout,
Was het maar zo simpel: als je het bewuste bericht van Peet opent, op de 'QUOTE' knop drukt en de URL van het plaatje apart in de adresbalk zet werkt het wel! Ga je vervolgens terug naar je bericht (eventueel F5 –verversen– klikken) dan zie je het plaatje wel in het oorspronkelijk bericht. :roll:

Nog vreemder: dit komt bijna alleen voor in Peet's berichten, maar Peet is ook een aparte natuurlijk :mrgreen: .

Nautica schreef:Dat berichten verwijderd worden heb ik nog niet gemerkt. Een foto is een ander verhaal. In dit forum kun je geen foto's uploaden.
niet juist, je kunt een eigen foto bijvoegen door onder het bewerkingsscherm op 'Bijlage Bijvoegen' te klikken.

Groetjes,
Dick
dspier †
In Memoriam
In Memoriam

Berichtdoor Peet † » 01 apr 2013, 14:23

dspier schreef:Nog vreemder: dit komt bijna alleen voor in Peet's berichten, maar Peet is ook een aparte natuurlijk :mrgreen: .
Daar zeg je wat Dick, weet je nog haltewegen vorig jaar ongeveer met die vreemde afslankplaatjes die ik niet had geplaatst, ook zo vreemd :-?
Ik weet volstrekt zeker dat mijn pc virusvrij is, zou het daarmee te maken kunnen hebben :?:
ik had Mcenfee maar door teleurstellende resultaten overgestapt op AVG, volgens mij moet dat beter werken.
Maar wat ik in een topic plaats, een cartoon of foto kan toch niet zo beïnvloedbaar zijn door mijn laptop :?: ik neem dat het forum wel een goede antivirus beschermer heeft die bij de minste geringste bedreiging een waarschuwing eruit gooit. of zie ik dat verkeerd :?:

Groetjes, Peet
Sorry. Liefs , Peet
Peet †
In Memoriam
In Memoriam

Berichtdoor Peet † » 02 apr 2013, 12:28

Barthos schreef:De beheerder, samen met de moderators, streeft naar een zo overzichtelijk mogelijk geheel. Nieuwe gebruikers en voorbijgangers kunnen op die manier zo optimaal mogelijk gebruik maken van de waardevolle informatie geplaatst door de actieve gebruikers van het medium!
Hoi Ramon.
Dat er berichten worden verwijderd uit Gezocht of te koop, of die echt nergens toe lijden begrijp ik volkomen! en het klopt dat we wel eens afdwalen en het bewuste onderwerp niks meer met het topic heeft te maken waar we inzitten, heel normaal dat die worden verplaatst. Tot zover is het mij helemaal duidelijk.
Maar dan zit ik toch nog met deze,
En hoe zit dat dan met de berichten in In Memoriam :?:
ik heb in deze topic nog niks bijzonders gezien maar hier staat gelukkig ook nog niet zoveel in, maar zoals het er nu uitziet gaat dat in de komende jaren wel veranderen :( En wat dan :?:
Iedereen die aan deze ziekte overlijd verdiend voor altijd een plek in de topic In Memoriam. het laat op net zo bizarre manier als de ziekte zelf zien wat voor leed het met zich meebrengt, het maakt ALS minder onzichtbaar.
Ik vraag het liever nu voor het te laat is :mrgreen:

Groetjes, Peet
Sorry. Liefs , Peet
Peet †
In Memoriam
In Memoriam

Berichtdoor Peet † » 06 apr 2013, 13:08

Dank je Ramon en jij ook een goed weekend, neem maar een biertje van mij, proost ;-)

Groetjes, Peet
Sorry. Liefs , Peet
Peet †
In Memoriam
In Memoriam

Keer terug naar Feedback