Betrokkenheid (ex) werkgever

Welke werkzaamheden voer jij (nog) uit? ALS; van betaald werk tot en met vrijwilligerswerk.

Re: Betrokkenheid (ex) werkgever

Berichtdoor Peet † » 13 jan 2013, 13:29

dan ben je echt gezegend met zo werkgever Jos, ik heb me echt verbaast over de reactie van mijn werkgever. en al helemaal omdat het een zorgvervoersbedrijf is.

Gr, Peet
ALS heeft gewonnen, mijn vechtlust is bijna op ;-)
Voor het echt te laat is wil ik jullie nu alvast zeggen, ik zie jullie in het hiernamaals waar we met ze allen de strijd weer oppakken, het kan maar gezegd zijn :-)
Sorry. Liefs , Peet
Peet †
In Memoriam
In Memoriam

Berichtdoor dspier † » 13 jan 2013, 18:06

Zo zie je maar weer, al moet ik wel zeggen dat Rijkswaterstaat een overheidsinstelling is. Die moeten zich aan de gedragscode van de overheid houden.

Mijn werkgever heeft ook zoiets: de vrouw van mijn directeur is voorzitter van de lokale vereniging van het Prinses Beatrixfonds. Wil hij achter haar blijven staan kan hij geen andere koers gaan varen.

Maar het is ook een zeer sociale vent, de enige die ik ken die een zwerver in zijn verwarmde garage laat slapen! Wel met duidelijke afspraken natuurlijk: hij wil ook niet bekend staan als opvanghuis, dan is het hek van de dam!
Afbeelding

:mrgreen: Dick
dspier †
In Memoriam
In Memoriam

Berichtdoor Arwi † » 13 jan 2013, 22:47

Ook mijn werkgever is zeer betrokken. Ik werk bij een gemeente dus ook overheid. Ik mag nog een aantal uur in de week te werken tot ik zelf vind dat het niet meer gaat. Ook mijn collega's hebben veel belangstelling, ik vind dat erg fijn. Ook hier dus een chapeau!
Ik ging altijd fluitend naar m'n werk, dus ik denk dat het zwaar zal zijn als ik moet besluiten om te stoppen :(
Groeten
Arwi
Arwi †
In Memoriam
In Memoriam

Berichtdoor Peet † » 25 jan 2013, 09:27

Nathalie schreef:Mijn vader krijgt na al bijna 9 jaar niet meer werkzaam te zijn bij zijn werkgever (door de ALS) nog steeds elk jaar een kerstpakket die persoonlijk wordt gebracht.
dat is zeker bijzonder want ik kreeg vaak zelfs geen kerstpakket toen ik nog werkte, maar ik had weer het geluk dat ik ze rond moest brengen :mrgreen: :lol:

Groetjes, Peet
ALS heeft gewonnen, mijn vechtlust is bijna op ;-)
Voor het echt te laat is wil ik jullie nu alvast zeggen, ik zie jullie in het hiernamaals waar we met ze allen de strijd weer oppakken, het kan maar gezegd zijn :-)
Sorry. Liefs , Peet
Peet †
In Memoriam
In Memoriam

Berichtdoor Letty † » 26 jun 2013, 12:42

Ook ik heb niets te klagen over bezoek van collega's en managers en oud collega's.
Ze komen allemaal 1x per 2 maanden op bezoek en er zijn er zelfs bij die komen strijken of samen komen lunchen etc.
Dit had ik nooit verwacht dat de aanloop van bezoek zo stabiel zou blijven, echt geweldig!

Groetjes, Letty
Letty †
In Memoriam
In Memoriam

Vorige

Keer terug naar ALS en (aangepast) werk