Even voorstellen

Stel jezelf voor en leer de bezoekers van dit forum kennen.

Even voorstellen

Berichtdoor Incrediblycloser1973 » 08 feb 2018, 10:12

Hoi allemaal, ik benen een 44-jarige man. Ik heb sinds 2 maanden krachtverlies in mijn linkerbeen en linkerarm. Ook mijn voet is behoorlijk gevoelloos geworden. Ik kan inmiddels geen training meer geven, omdat ik geen 1 1/2 uur kan staan en bern ik ook gestopt met hardlopen, omdat mijn benen de inspanning niet aankunnen. Mijn lichaam schokt enorm als ik lig en als ik zit kan ik mijn linkerbeen niet stilhouden. Ook heb ik 's nachts veel last van spiertrekkingen. Dat is begonnen in mijn benen, maar heb ze nu ook in mijn handern. Ook heb ik tintelingen in mijn vingers. Mijn linkerhand trilt de hele tijd.
Laatst bijgewerkt door Incrediblycloser1973 op 11 feb 2018, 14:21, in totaal 1 keer bewerkt.
Incrediblycloser1973
Nieuwkomer
Nieuwkomer

Re: Even voorstellen

Berichtdoor Incrediblycloser1973 » 08 feb 2018, 10:21

Ter aanvulling. Ik heb ook kramp in mijn linkervoet en spiertrekkingen in mijn bovenlichaam. Ik ben hiervoor al verschillende keren bij de huisarts geweest, maar deze wil me niet doorverwijzen. Ik heb ook al een seconde opinion bij mijn zorgverzekeraar gevraagd, maar daar krijg ik te horen dat ik onverklaarbaar lichamelijke klachten heb. Bij de huisarts hebben ze wat testjes gedaan. Daar kwam niks uit. Ik zou graag meer neurologisch onderzoerk willen, maar weet niet hoe ik dat moet krijgen. Het gaat lichamelijk geleidelijk aan steeds slechter en mijn leven speelt zich vooral in mijn slaapkamer af. Vanwege mijn lichamelijke gesteldheid, maar ook vanwege de paniekaanvallen die ik heb. Ik ben alleenstaand en heb weinig tot geen vrienden of familie die me ondersteunen. Ik ben behoorlijk wanhopig.
Incrediblycloser1973
Nieuwkomer
Nieuwkomer

Re: Even voorstellen

Berichtdoor HenkVrielink » 11 feb 2018, 14:55

Waarom denk je aan a.l.s. Vraagteken nieuwe regel
Bespreek dat met je huisarts nieuwe regel
Vraag aan je huisarts of hij ervaring heeft met a.l.s. patiënten nieuwe regel
Zo niet komma ga naar een andere huisarts nieuwe regel
Als die tweede huisarts wel a.l.s. patiënten heeft gehad en je toch niet wil doorverwijzen naar een neuroloog reken er dan maar op dat je geen a.l.s. hebt lucky you
HenkVrielink
Actief Lid
Actief Lid

Keer terug naar Even Voorstellen