Veel vragen

Stel jezelf voor en leer de bezoekers van dit forum kennen.

Veel vragen

Berichtdoor mike28031983 » 31 maart 2016, 22:08

Goedeavond iedereen ik heb voor een halfjaar geleden ook.een bericht geplaatst ik ben bij vele artsen toen geweest ze konden toen niet vinden wat het was ik ben 33 jaar mijn naam is mike ben getrouwd heb vijf kinderen het is een jaar geleden begonnen met veel vermoeidheid benauwdheid nu zijn we precies een jaar verder mijn klachten nu maar die de dokter niet meer serieus neemt mede omdat ik veel heb mee gemaakt in mijn leven maar mijn armen en vingers zijn heel veel dunner geworden net zoals mijn nek en tong verder af en toe veel speeksel gauw benauwd bij inspanning zoals lopen enz en rust voel ik me beter veel spiertrekkingen in armen en benen sinds vandaag heel erg bij de rechter knie in mijn handpalmen constant is ook een soort kuil in mijn handpalm gekomen gauw last van eem zwaar arm vooral rechts bij lang omhoog houden mijn zoontje van 3 kon ik een jaar geleden lang tillen nu wordt mijn arm gauw zwaar en pijnlijk verder kan ik nog alles wel heel goed tillen en omhoog krijgen alleen snel vermoeid af en toe krampen en mijn rechter been wat pijnlijk is vooral bij slapen gaan ik roep al een halfjaar dat dit wel eens a.l.s of een verwand er van kan zijn maar als ik ditems voor leg bij een dokter doen ze net of ik van een andere planeet kom dat ik gek ben dit alles is zo frustrerend wat moet ik hier mee en wat vinden jullie van mijn verhaal qua lichamelijke klachten ik ben iemand die van de waarheid houd of het nou goed of slecht is ik wil ook graag duidelijkheid al helemaal voor mijn gezin en kinderen groetjes mike
mike28031983
Nieuwkomer
Nieuwkomer

Re: Veel vragen

Berichtdoor mike28031983 » 01 apr 2016, 00:12

O ja vergeten er bij te zetten ben maar zo heel kwaadaardig kan weinig verdragen smorgens bij wakker worden of naar een tijdje zitten heb ik een stijf lam gevoel moet ik op gang komen
mike28031983
Nieuwkomer
Nieuwkomer