Even voorstellen

Stel jezelf voor en leer de bezoekers van dit forum kennen.

Even voorstellen

Berichtdoor Jan50 » 15 mei 2016, 12:50

Beste mede-forumleden,
Mijn naam is Jan van de Putte en ik heb ALS sinds 2009, het is dus een trage vorm. Ik ben ondertussen 65 jaar, getrouwd en heb 3 dochters. Gelukkig ben ik de enigste in mijn familie met ALS.
Ik ben inmiddels rolstoelafhankelijk en de nachtbeademing ligt op de loer. Mijn instelling is om zo lang mogelijk oog te houden voor wat er nog mogelijk is en zo min mogelijk gebruik te maken van het ziekenhuis. We gaan nog op reis en met vrienden op stap.
Nu mijn benauwdheid toeneemt en ik slikklachten begin te krijgen kan ik zo langzamerhand niet meer onder de realiteit uit. Ik heb bewust niet op deze en andere sites gekeken om de ALS zo lang mogelijk buiten het normale leven te houden, maar nu is het tijd. Ik hoop op herkenning en eventueel adviezen van mijn mede ALS-ers.
Jan50
Nieuwkomer
Nieuwkomer

Re: Even voorstellen

Berichtdoor RobRijkse † » 15 mei 2016, 13:53

Welkom Jan, adviezen hier te over, ligt er aan , wat je vragen zijn.
RobRijkse †
In Memoriam
In Memoriam

Berichtdoor Charlotte » 16 mei 2016, 10:43

Beste Jan,
Welkom op het forum! Je bent niet de enige met deze tactiek ;-). Ook wij hebben eerst een paar jaar alle info en details bewust niet opgezocht en daarna pas deze stappen genomen. Aan het forum hebben we sinds die tijd al zoveel gehad: ervaringen, tips, adviezen, leuke contacten, noem het maar op. Ik hoop dat dit forum jou en je familie hetzelfde brengt.
Vriendelijke groet,
Charlotte
Charlotte
Actief Lid
Actief Lid

Berichtdoor anseke » 04 jun 2016, 07:17

Dag Jan, mijn man had bulbaire ALS en dat ging zo snel. Ik heb veel gehad aan het forum. Het delen, medeleven en goede tips heeft ons echt geholpen. Ik wens je nog een goede tijd toe. Groet Ans
anseke
Top Bijdrager
Top Bijdrager

Keer terug naar Even Voorstellen