Terug

Stel jezelf voor en leer de bezoekers van dit forum kennen.

Terug

Berichtdoor ElsCox » 09 jun 2017, 15:30

Hallo, ik wil me even opnieuw voorstellen, na jaren hier op het forum veel gedeeld te hebben ben ik een tijd geleden hier gestopt vanwege de vreselijke, soms zelfs beledigende berichten die hier geplaats werden.
Ik heb toen vanalles geprobeerd om dit te veranderen, maar er kwam geen reactie van de beheerder.
Toen ik een poosje terug weer eens keek hier op het forum bleek dat alle troep verwijderd was, ik wilde me weer registreren maar dat lukte niet.
Ik heb contact opgenomen met de sticting ALS en nu blijkt dat zij het forum gelukkig gaan beheren!
Ook ik heb van héél dichtbij het vreselijke proces meegemaakt.
Mijn schoonzusje is na een vreselijke strijd van 3 jaar rustig in haar slaap overleden.
Dit is nu inmiddels 5 jaar geleden, maar ik blijf nog steeds héél betrokken bij alles wat met ALS te maken heeft.
Ik blijf het een geweldig forum vinden waar ik persoonlijk vaak antwoorden gevonden heb.
Hopelijk kan het nu weer verder gaan zoals het altijg geweest is
Groetjes Els.
ElsCox
Nieuwkomer
Nieuwkomer

Re: Terug

Berichtdoor anseke » 05 jul 2017, 15:43

Ha Els, dij. Om te leze. Dat je terug bent. Ook ik heb menig keer geprobeerd degene die de site beheerde, te bereiken. Maar als er een goede aansturing is, kunnen we zeker anderen helpen. Groetjes Ans
anseke
Top Bijdrager
Top Bijdrager

Re: Terug

Berichtdoor ElsCox » 10 jul 2017, 12:10

Hallo Ans, fijn om jou hier weer tegen te komen! :-)
Hoe gaat het ondertussen met jou?
Groetjes!
ElsCox
Nieuwkomer
Nieuwkomer

Keer terug naar Even Voorstellen