AD-matrassen

Hoe ga je om met vermoeidheid, slaapproblemen en zaken die je nachtrust kunnen verstoren?

Re: AD-matrassen

Berichtdoor Bart † » 26 maart 2014, 11:51

Ja deze matras bevalt prima. Ik slaap er goed op, en er kan ook nog een luchtpomp op aangesloten worden mocht dat in de toekomst nodig zijn. Helaas heb ik er geen bed van Joerns bij. Doordat de matras erg flexibel is moet deze goed ondersteund worden. Joerns heeft een bed met een raster met vierkantjes van 5x5cm waarop het matras ligt. Ik heb nu een bed van Medipoint/Emcart dat heeft metalen spijlen zoals bij een lattenbodem. De afstanden tussen de spijlen zijn echter te groot waardoor het matras er tussendoor zakt. Dan krijg je een soort wasbord. Ben nu al 3 maanden in de weer om een bijpassend bed te krijgen. Alleen Medipoint en de Hartingbank werken niet erg mee. Er moet een aanvraag bij Menzis gedaan worden voor het leveren van een Joerns bed, maar op de een of andere wijze lijkt het wel of ze dit niet willen doen. Gelukkig werkt Menzis wel mee en gaat het hopelijk nog goedkomen.
Bart
Bart †
In Memoriam
In Memoriam

Berichtdoor dspier † » 26 maart 2014, 14:05

'Hoi Bart,
Laat anders platen hardboard van 3mm tussen matras en de bedbodem leggen. Effectief en goedkoop tegen doorzakken!
Wel doorzagen en 5cm openlaten op de knikpunten. Fixeren door op enkele punten tie raps om de spijlen en door de hardboard plaat te steken (gaten in plaat boren).

Op naar Hornbach yippeee-jajeeh! ;-)
Afbeelding

Groetjes,
Dick
dspier †
In Memoriam
In Memoriam

Berichtdoor Bart † » 27 maart 2014, 19:08

Strak plan Dick, zal mn schoonzoon ff aan het werk zetten.
Bart †
In Memoriam
In Memoriam

Vorige

Keer terug naar Vermoeidheid, Slaap en Nachtrust