buitenlands goed en 2e huis

Leuke, bijzondere en/of informatieve (niet actuele) forumberichten.

Re: buitenlands goed en 2e huis

Berichtdoor Peet † » 08 apr 2012, 02:05

Nou Dick je kan wel zien dat jij schrijver bent. over zo bericht doe ik 2 dagen met 1 vinger :lol:

Man wat ziet dat er gaaf uit, ik ben niet snel jaloers maar nu begint er toch iets te kriebelen. kan ook zijn dat me pizza verkeerd is gevallen :lol:
nee echt heel erg mooi, echt mijn ding!

Ik zei ook nog tegen mijn vrouw toen ik dat hoorde op tv over die ziektes, je kan het ook overdrijven. het ene land zal er beter voor staan dan het andere maar het is wel 2012. de vooruitgang als je het zo mag noemen, gaat daar ook door. dat noemen ze bangmakerij. en honsdollheid heb je hier ook nog hoor, moet je savonds maar eens door de binnenstad lopen hier. het lijkt wel een groot gekkenhuis :roll:
wij zijn ook al overal zo beetje geweest en toen werd er exact het zelfde gezegd. vooral over Tsjechië. dat maakt het voor mij alleen maar interessant om heen te gaan ;) Polen ben ik nog niet geweest maar voordat ik de pijp aan maarten geef gaat dat nog wel gebeuren.

ja zo plateaulift heb ik ook nodig alleen voor hier thuis, dus ik kom je wel tegen op marktplaats. eens kijken wie er het hoogste bied :lol: :lol: :lol:
Afbeelding

Echt een mooi plaatje Dick zo bij dat vuurtje. daar heb ik ook hele mooie herinneringen aan met mijn jongens.

Gr, Peet
ALS heeft gewonnen, mijn vechtlust is bijna op ;-)
Voor het echt te laat is wil ik jullie nu alvast zeggen, ik zie jullie in het hiernamaals waar we met ze allen de strijd weer oppakken, het kan maar gezegd zijn :-)
Sorry. Liefs , Peet
Peet †
In Memoriam
In Memoriam

Berichtdoor dspier † » 08 apr 2012, 21:09

Wow! :shock: Zoveel reacties had ik niet verwacht.
Iedereen bedankt voor de complimenten: wij voelen ons ook echt rijk! En wie zich ook even rijk wil voelen: wij willen best delen!

En we leven inderdaad in 2012: wist je dat Polen en Slowakije inmiddels ook al tot de groep Schengenlanden horen? Dat betekent dus vrije doorgang aan de grens en (bijna) geen douane controle's meer :P !
Tel uit je winst.
Afbeelding :lol: :lol:
Peet schreef:Polen ben ik nog niet geweest maar voordat ik de pijp aan maarten geef gaat dat nog wel gebeuren.
Hoi Peet,
Laat maar horen, je bent welkom hoor! Op Belvilla staat nog meer info. Nog even dan, want we hebben het contract met Belvilla niet verlengd: zij romen ons teveel af. Zoek maar eens op 'Haluszowa', zo heet dat gehuchtje.
Dick schreef:
willy schreef:
Kunnen we er met z'n allen heen, gezellig!

dspier schreef:
Ben ik helemaal voor hoor! Alleen hoe regelen we dat?

Volgende Meet & Greet (weekend/midweek) :?: :?:

Ik ben helemaal voor, gooi maar in de feestcommissie. Misschien moeten we er eerst eens met een delegatie naar toe om te bekijken in hoeverre het geschikt is voor onze volgende meet en greet? :mrgreen:
Ik speel graag gastheer.

Groetjes,
Dick
dspier †
In Memoriam
In Memoriam

Berichtdoor Peet † » 09 apr 2012, 00:22

Lijkt mij echt super gaaf Dick ik ga zeker even kijken ik hou wel van gehugjes. ik ben niet zo toerist die hutje mutje op een strand gaat liggen in Spanje om je nek te breken over de Nederlanders.
Afbeelding
nee dat is aan mij niet besteed.
Maar natuurlijk heb ik alle respect voor iedereen die er wel van houd :) ook mijn vrouw houd er soms wel eens van. ieder zijn ding.
maar als wij een vakantie gingen plannen dan was het altijd met de Auto en dan gewoon op de goeie gok je vinger laten vallen op de kaart. zo hebben we een keertje in Belgie 14 dagen in een huis gezeten op een gigantisch groot stuk grond volop tussen de bossen zonder stroom of gas met alleen maar kaarsen ons kampvuurtje en een tv van 15 bij 15 cm op accu :)
de eerste nacht totaal door mijn rug gegaan waardoor ik 14 dagen met een stok heb gelopen. mijn kinderen de grootste lol tot het avond werd :lol: het leek wel een griezelfilm :lol:
maar dat zijn gewoon de leukste vakanties vind ik, en als je drukte wil zoek je dat gewoon even op. en dit was nog maar Belgie :lol:

Eerst maar even kijken voor een automaatje Afbeelding want ik heb gisteren mijn auto verkocht.

Gr, Peet.
Voor het echt te laat is wil ik jullie nu alvast zeggen, ik zie jullie in het hiernamaals waar we met ze allen de strijd weer oppakken, het kan maar gezegd zijn :-)
Sorry. Liefs , Peet
Peet †
In Memoriam
In Memoriam

Berichtdoor dspier † » 10 apr 2012, 01:39

Peet schreef:ik heb gisteren mijn auto verkocht.

Gefeliciteerd! Jij bent hem dus al kwijt.

Nu ik nog. Het valt niet mee in deze tijden; de prijzen liggen behoorlijk laag :-(

Groetjes,
Dick
dspier †
In Memoriam
In Memoriam

Berichtdoor Peet † » 10 apr 2012, 01:45

ja maar mijn auto was wel even wat anders als die van jou. ik heb hem echt voor weinig van de hand gedaan omdat ik nu even geen trek had om er mee te leuren. normaal ben ik niet zo en probeer het onderste uit de kan te halen. maar het ging om een oud beestje dus zat ik er niet zo mee.

nu nog even zo oud beestje terug kopen maar dan automaat :) gaat lukken :lol:
en jou gaat het ook lukken. weet ik zeker. nog even en de mensen hebben hun vakantiegeld. en als ze die mazda van jouw zien zijn ze verkocht ;)

gr, peet
Sorry. Liefs , Peet
Peet †
In Memoriam
In Memoriam

Berichtdoor dspier † » 10 apr 2012, 01:51

Vakantiegeld? :roll:

Tja, zo had ik het nog niet bekeken. Bedankt voor de tip, denk dat ik er maar gauw 10% bovenop ga zetten! :P

Dick
dspier †
In Memoriam
In Memoriam

Berichtdoor Peet † » 10 apr 2012, 02:00

geloof me maar, April / mei is een redelijke goede tijd om zoiets leuks te verkopen. tegenwoordig mogen ze al met 17 rijden. dus die Mazda en dan bij een particulier is nu al zo goed als verkocht. en die andere is een leuke gezinsauto voor de vakanties :lol:

Man ik had schathemeltje rijk kunnen zijn als ik zo slim 10 jaar geleden was :lol: of als ik alles van tevoren had geweten :)

Peet.
Sorry. Liefs , Peet
Peet †
In Memoriam
In Memoriam

Vorige

Keer terug naar Archief