Reactie op mail

Leuke, bijzondere en/of informatieve (niet actuele) forumberichten.

Reactie op mail

Berichtdoor Mayilstam † » 04 jul 2013, 14:39

Naar aanleiding van een mail van de redactie over mijn beperkte deelname aan het forum de volgende uitleg:ik heb nu ruim vier en een halfjaar ALS en ik ben ook hartpatient bovendien ben ik de 80 jaar gepasseerd dit samen maakt mijn conditie er niet beter op, de thuiszorg komt 7 Keer per dag binnen omdat ik met alles geholpen moet worden en een bericht schrijven met de ooggestuurde computer is zeer vermoeiend voor, het schrijven van dit bericht kost mij enorm veel energie. Inmiddels ben ik de door de longarts aangemeld in Groningen voor een eerste info voor thuisbeademing, al met al wind de ALS steeds meer terrein en word alles steeds moeilijker dat is de reden waarom ik bijna niet deelneem. Eventuele volgende berichten komen in telegramstijl. Met vriendelijke groeten jil stam.
Mayilstam †
In Memoriam
In Memoriam

Re: Reactie op mail

Berichtdoor Esperanza † » 04 jul 2013, 16:30

Ach lieve Jil dat begrijpen we heel goed, doe rustig aan. Ik hoop wel dat je af en toe de berichtjes mee kan lezen zonder dat het je te veel energie kost.

Lieve groet, Afien ;-)
Esperanza †
In Memoriam
In Memoriam

Berichtdoor Peet † » 04 jul 2013, 18:33

Hoi Jil.
maak je niet druk om dat soort mailtjes, dat zijn automatische berichten die er uit gaan wanneer iemand zich een tijdje niet heeft laten horen. eigenlijk totaal niet van toepassing op ALS patiënten. buiten dat feit zijn we niet alleen blij met jouw deelname maar ook super trots, 80 jaar en dan met zoveel info meekomen, Geweldig :-P
Dus ik denk dat de berichtgeving voor ALSers sowieso aangepast moet worden.
Groetjes, Peet
ALS heeft gewonnen, mijn vechtlust is bijna op ;-)
Voor het echt te laat is wil ik jullie nu alvast zeggen, ik zie jullie in het hiernamaals waar we met ze allen de strijd weer oppakken, het kan maar gezegd zijn :-)
Sorry. Liefs , Peet
Peet †
In Memoriam
In Memoriam

Berichtdoor Marica » 04 jul 2013, 18:50

Hoi Jil en anderen, kreeg pas geleden ook melding dat ik niet meer meedeed aan discussies. Kan nu pas na de zoveelste poging voor het eerst weer inloggen. Zal wel aan mij gelegen hebben, begrijp nog niet dat het gelukt is, maar nu dus wel.
Voor ieder veel sterkte.

Groetjes, Marica.
Marica

Berichtdoor Arwi † » 04 jul 2013, 22:20

Laat die site maar kletsen Jil.
Het is inderdaad al knap om onder zulke omstandigheden wat van je te laten horen.
Groeten,
Arwi
Arwi †
In Memoriam
In Memoriam

Keer terug naar Archief