Deanna-protocol

Heb je informatie of nieuws over ontwikkelingen omtrent nieuwe behandelmethoden voor ALS, deel dan hier dit nieuws met andere lotgenoten.

Re: Deanna-protocol

Berichtdoor Jan v † » 04 maart 2013, 20:03

Hallo Afien en Dick. Ik lift mee op jullie hernieuwde informatie. Heb me ook opnieuw geregistreerd. Het verbaast me niet dat ze nu twijfelen aan de goede opname van NADH. Op de verpakking staat dat je het 30 minuten voor het ontbijt moet innemen, maar in het protocol vind je dat niet terug. Op de website van pilliewillie stond die aanwijzing ook al in het artikel over nadh. Het werd most important genoemd; ik blijf het dus wel slikken. Evenzo de Idebenone. Groeten, Jan
Jan v †
In Memoriam
In Memoriam

Berichtdoor Jan v † » 04 maart 2013, 20:42

Beste Protocollers. Ik zou niacine bestellen. Het blijkt vitamine B3 te zijn. De vitamine B-complex die ik gebruik bevat al 100 mg B3. Bijwerkingen van teveel B3 zijn o.a. een snel hartritme (dat komt bij mij wel eens voor) en leververgiftiging. Ik denk dat het dus maar laat bij die B-complex. Overigens wordt als reden voor het slikken van Niacin en 5-HTP aangegeven: Precursor to NADH. Het zijn dus voorlopers voor NADH. En dat hebben ze juist geschrapt van het protocol ! Erg logisch is dit niet meer. Groeten, Jan
Jan v †
In Memoriam
In Memoriam

Berichtdoor Esperanza † » 05 maart 2013, 23:33

Dag Jan,

Nee ik vind het ook niet zo logisch meer maar ze doen natuurlijk er wel onderzoek naar en ze proberen het protocol te verbeteren. Ik gebruik dus de Idebenone ook nog steeds maar ik wil eigenlijk de AKG toevoegen maar ik kan het nergens bemachtigen. Gebruik jij naast de AAKG ook de AKG zo ja, waar koop je die?

Groetjes, Afien :grin:
Esperanza †
In Memoriam
In Memoriam

Berichtdoor monique146 † » 06 maart 2013, 12:41

Hoi Afien,

Ik wil me nergens mee bemoeien hoor, maar ik doe ook het deanna protocol, althans niet alle supplementen, maar ik heb AKG bij supersmart.com besteld, dat is in Luxemburg.
Ik dacht misschien kan ik je hiermee helpen, het duurt wel ongeveer een week voordat het binnen is.

Groetjes Monique
monique146 †
In Memoriam
In Memoriam

Berichtdoor Esperanza † » 06 maart 2013, 13:11

Dag Monique,

Heel aardig van je dat je reageert ik ga ze zo gauw mogelijk bestellen, ik kan ze trouwens alleen maar vinden in 1000mg
Hoe lang ben jij nu bezig en merk je al iets?

Fijne Groet, Afien :grin:
Esperanza †
In Memoriam
In Memoriam

Berichtdoor Jan v † » 06 maart 2013, 20:31

Hallo Afien. Nee, ik gebruik naast de AAKG niet de AKG. Ten eerste omdat ze aangaven dat het eigenlijk niet zo'n goed product is als AAKG. Ten tweede heb ik geen zin om elk uur een pil in te nemen. De twee ladingen supplementen
's morgens en 's avonds vind ik wel genoeg. Groeten, Jan
Jan v †
In Memoriam
In Memoriam

Berichtdoor monique146 † » 06 maart 2013, 21:00

Hoi Afien,

Ik ben pas een week bezig, dus ik merk er nog niks van, maar de aanhouder wind dus ik ga gewoon door.
Mijn huisarts staat er achter, je hebt niks te verliezen toch.
Ik moet nog even geduld hebben en ik ga wel wat meer supplementen bestellen, ik heb nog geen AAKG, en geen GABA.

Groetjes Monique
monique146 †
In Memoriam
In Memoriam

Berichtdoor Esperanza † » 30 jul 2013, 18:05

Dag Geert,

Ik had best wel redelijke resultataten ik heb ze eerder opgenoemd en daar komt nog bij dat ik me bijna nooit meer verslikte in mijn eigen speeksel. De nurse practitioner had voor de tweede keer een longblaastestje afgenomen en een spiertest, de uitslag wees erop dat ik hoger scoorde kwa longkracht en kracht in de benen ook was toegenomen de armen waren gelijk gebleven het spreken was minder geworden. Toch was het mij niet genoeg en had besloten als ik nu mijn maagbeschermer zou laten staan er misschien meer werd opgenomen van de voedingssupplementen en daardoor het nog beter zou gaan werken. Dit was een grote fout in mijn berekening want met het maagzuur is het behoorlijk uit de hand gelopen mijn maag sluit nu niet meer goed af en mijn slokdarm is behoorlijk aangetast door het zuur en het komt niet meer tot rust ik eet bijna niet meer omdat ik het niet meer kan verdragen ben meer als 10 kilo de laatste tijd kwijt geraakt . Alleen de AAKG druk ik nog naar binnen en de kokosmassage voeren we nog uit. Ik ben ervan overtuigd als je in een vroeg stadium met dit protocol begint dat het je heel veel kan brengen begin je in een later stadium dan is het zo dat de spieren die helemaal weg zijn komen niet terug maar kan de rest nog behoorlijk versterken.

Groetjes, Afien :grin:
Esperanza †
In Memoriam
In Memoriam

Vorige

Keer terug naar Nieuws en Ontwikkeling