Hallo allemaal

Stel jezelf voor en leer de bezoekers van dit forum kennen.

Hallo allemaal

Berichtdoor Angelique69 » 04 maart 2018, 20:09

Goedenavond allemaal,

Sinds 19 februari 2018 heb ik de diagnose ALS gekregen. Echt dat was een shock. Ik ben 48 jaar, getrouwd en moeder van 2 pubers. Dat geeft me het meeste verdriet dat ik ze niet kan blijven bemoederen. Ik werk tot nu toe nog volledig maar dat kost aardig wat energie.

Deze week heb ik een afspraak bij bij het ALS behandelteam in het UMC. Benieuwd wat er daar allemaal op me af gaat komen.

Ik ben nieuwsgierig naar lotgenoten waarmee je samen kan huilen maar vooral ook lachen. Benieuwd ook naar jullie ervaringen met het meedoen aan allerlei onderzoeken.

Ik wil vooral proberen te blijven genieten van alle mooie dingen in het leven. Ik ben gek op reizen en ik hoop dat ik dat kan doen tot mijn laatste enkele reis.

Langs deze weg heel veel sterkte en kracht allemaal.

Groet
Angelique
Angelique69
Nieuwkomer
Nieuwkomer

Re: Hallo allemaal

Berichtdoor anseke » 05 maart 2018, 09:26

Dag Angelique, allereerst eens ik je sterkte met het aanvaarden van de ziekte. Het is zo onwerkelijk om op jonge leeftijd zo'n bericht te krijgen. Mijn man is 2 jasr geleden ovrleden aan ALS bulbair. Hij begon onduidelijk te praten en zodoende naar de arts. De begeleiding in het UMC is heel goed. Ik hoop dat je ook mensen om je heen hebt voor de zorg die je nodig zal hebben. Groeten en een mooie dag! Ans
anseke
Top Bijdrager
Top Bijdrager

Re: Hallo allemaal

Berichtdoor tomhuijgeninovum » 31 aug 2018, 12:16

Hoi Angelique,

Sorry van mijn verlate bericht.

In maart heb ik van u een berichtje gehad waarin u aangeeft op zoek te zijn naar lotgenotencontact.
Op het moment van uw schrijven ging het met de betreffende bewoner (mentaal) niet zo goed.

Vanmorgen heb ik het toevallig erover gehad. Dhr. geeft aan nu open te staan voor contact.
Dhr. is een hele aardige man. Ik heb op mijn werk een vriendschap met hem opgebouwd.

Ik hoop op een reactie van uw kant.

Met vriendelijke groet,
Tom Huijgen
tomhuijgeninovum
Nieuwkomer
Nieuwkomer

Keer terug naar Even Voorstellen