hallo

Stel jezelf voor en leer de bezoekers van dit forum kennen.

Re: hallo

Berichtdoor WLML » 27 jun 2016, 17:37

Bedankt Rob voor de Facebook site.Ga het wel lezen maar vind het jammer dat het een openbare site is.Ik heb nu nog het gevoel dat ik niet wil dat zo maar iedereen dit kan lezen :-)

Hoi Lijster jij ook bedankt voor jou info,ga zeker jullie filmpje bekijken. En ook contact met jou voelt fijn.

Hoi Wilma ,fijn een berichtje van een partner.

Zo dit waren de laatste bedankjes want ik voel me steeds Prettiger op deze site .En we helpen elkaar dus hoef je niet steeds Dank je te zeggen :lol:
WLML
Nieuwkomer
Nieuwkomer

Berichtdoor lijster » 27 jun 2016, 19:26

Helemaal eens met datnlaatst,mwijnzeggenooknniet steeds: graag gedaan.
Fijn dat je, je inmiddels prettig voelt op het forum.
In principe is wordt de facebook site gebruikt door mensen die of ALS hebben of een relatie met ALS hebben.
Aanvankelijk had ik hetzelfde bezwaar.
Eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat ik zelf geen berichten post en dat ik alleen reageer.

Vr.gr.,
Lineke
lijster
Forum Goeroe
Forum Goeroe

Berichtdoor WLML » 29 jun 2016, 15:35

Hai Wilma,

Ben jij toevallig de partner van Jos :lol:
Als dit zo is moet ik wel lachen want ik kom hem overal tegen :lol:
Als jij niet zijn partner bent dan oeps sorry.
Ik ben de site op Facebook ook alleen nog maar aan het lezen,en wil ik reageren dan doe ik dit op hun privesite.
Ik heb het idee dat ik iets verder ben in het proces ,leven met een partner met ALS.
Ik ben tot nu toe nog erg emotioneel, gespannen en zit vol met angst.
Maar sinds afgelopen 3 weken heb ik wat persoonlijke stappen gezet.
Heb een groepsapp opgezet met familie, vrienden en buren om ons te helpen.
Als ik een keer weg wil of er moet een spijker in de muur kan ik dat op de app gooien.
Ben ook weer meer naar mijn werk geweest en wil toch weer 2 dagen gaan werken.
Had afgelopen tijd echt het gevoel dat ik het psychische niet ging redden,en vond me zelf wel erg lang daar in blijven hangen.
Nu zie ik weer kleine lichtpuntjes.

Liefs Lisette X
WLML
Nieuwkomer
Nieuwkomer

Berichtdoor Kathleen » 29 jun 2016, 16:05

Kan je man niet meer alleen blijven Lisette? DAt lijkt me zo moeilijk in dit hele process dat steeds afhankelijker worden van anderen.
Kathleen
Actief Lid
Actief Lid

Berichtdoor wilmaR » 29 jun 2016, 17:59

Hallo Lisette, hahaha gelukkig mocht ik nog thuis komen. Mijn man heet Rob Rijkse en mijn zakelijk partner heet Jos. Fijn dat je weer wat lichtpuntjes kan zien. Het is niet niks een bericht ALS deze. Maar bij de pakken neerzitten heeft geen zin, we moeten toch allemaal door, en juist omdat we niet weten hoelang we nog van elkaar kunnen genieten moeten we ieder moment koesteren.
wilmaR
Nieuwkomer
Nieuwkomer

Berichtdoor lijster » 29 jun 2016, 20:00

Mooi om te lezen Lisette dat je een aantal persoonlijke stappen hebt gezet en de draad v.w.b. Werken weer hebt opgepakt.
Een groepsapp kan heel goed werken, het belangrijkste is weten dat er mensen voor jullie klaar staan en jij met een gerust hart weg kunt.
Ton, mijn man werkt nog 3 dagen en dat kan alleen omdat wij een beroep kunnen doen op anderen en tot nu toe werkt dat prima.
Helaas kan ik op dit moment niet veel langer dan 2 uur alleen zijn en dan is het heel fijn als er anderen voor je zijn. Met elkaar moet je het toch zien te redden.
Overigens hebben wij ook thuiszorg.
Lieve groet,
Lineke
lijster
Forum Goeroe
Forum Goeroe

Berichtdoor Andrea » 09 aug 2016, 23:36

Hallo Lisette!
Ik lees dat we nogal wat raakvlakken hebben: ook ik werk in de zorg en ook wij zijn sinds vorig jaar Oktober in het "proces" ALS beland.
Na de eerste klap van de slechte vooruitzichten zijn wij echter lekker veilig in de ontkenning geschoten (met de nodige momenten ook weer niet :'( ) maar dat heeft ons de afgelopen maanden wel goed op de been gehouden. We leven ons leven met hier en daar wat aanpassingen.
Inmiddels haalt de realiteit ons in: de uitval breidt zich steeds meer uit en ook hier staan inmiddels een scootmobiel en rolstoel klaar.

Wil even een speciaal woord naar "lijster" richten: lieve Lineke, nog bedankt voor je reactie op mijn laatste berichtje.
Wat doe je enorm je best om iedereen te beantwoorden, gerust te stellen en positieve aandacht te geven.
Volgens mij ben jij een heel mooi mens! :)

Rob: ook jij steekt veel energie in het beantwoorden ondanks alles. Petje af hoor.
Kan het zijn dat ik jou laatst op een filmpje (op Facebook) heb gezien?
Had meteen de neiging te reageren omdat ik toch een bepaalde verbinding voel al ken ik je helemaal niet ,haha. ;)
Ik vond de boodschap in ieder geval krachtig, top!
Andrea
Nieuwkomer
Nieuwkomer

Berichtdoor lijster » 10 aug 2016, 10:15

Hallo Andrea,
dat is het mooie van het forum en Facebook dat we iets voor elkaar kunnen betekenen in de o zo moeilijke periode waarin we allemaal belanden wanneer het om ALS gaat.
Voor mij geeft het ook zin aan een zinloze ziekte en daar ben ik steeds naar op zoek. Dank je wel voor je lieve passage over mij.
Liefs , lineke
lijster
Forum Goeroe
Forum Goeroe

Vorige

Keer terug naar Even Voorstellen