Even voorstellen

Stel jezelf voor en leer de bezoekers van dit forum kennen.

Even voorstellen

Berichtdoor InekeZaal » 17 aug 2017, 12:47

Hallo allemaal,

Zoals in eerdere berichten is aangekondigd, zal Stichting ALS Nederland in samenwerking met het ALS Centrum en zeker met initiatiefnemer van dit forum Philippe de Lange vaker te zien zijn op dit forum.

Graag wil ik mij daarom even voorstellen:
Mijn naam is Ineke Zaal en ik werk sinds 2009 voor Stichting ALS Nederland. Ik ben verantwoordelijk voor de PR, Evenementen en het grootste deel van mijn tijd besteed ik aan patiëntencontact. Dit is eigenlijk gekomen bij het zoeken van geschikte kandidaten voor onze eerste campagne "Vecht mee tegen ALS". Tijdens die eerste kennismaking (destijds leefde social media nog niet zo) hoorde ik waar mensen met ALS tegen aan liepen. Vanaf dat moment probeerden wij als stichting de patienten te gaan leren kennen. Enerzijds om daarmee een grotere vuist te maken richting overheid en andere instanties, anderzijds om te vertellen over de stand van zaken met betrekking tot ALS. Mensen uit te nodigen voor acties en evenementen die voor en door ons georganiseerd worden. Te bekijken of iemand ons kan helpen om de naamsbekendheid van ALS te vergroten of door in actie te laten komen. Ervaring leert dat heel veel mensen het fijn vinden om op een positieve manier met hun ziekte bezig te zijn en gaan iets organiseren of geven een interview voor de media. Tijdens een huisbezoek heb je meer tijd en alle rust om over alle zaken te praten en zo mogelijk tips en suggesties te geven. Na zoveel jaar kan ik zeggen dat ik de nodige ervaring heb opgedaan, ken ik dan ook veel ALS patienten en hun familie/vrienden en probeer ik patiënten altijd te vertellen wat Stichting ALS Nederland voor hen kan betekenen. Ook wil ik verwijzen naar stichtingen en instanties met wie wij samenwerken. Omdat er zich de laatste jaren een heleboel patiënten bij ons hebben aangemeld, is sinds januari ook Kelly Melssen bij ons werkzaam.
Wilt u meer informatie of een afspraak maken voor een huisbezoek Kelly Melssen of mij, stuur dan een mail naar patientencontact@als.nl

Vriendelijke groeten

Ineke Zaal
InekeZaal
Moderator
Moderator

Keer terug naar Even Voorstellen