kerst

Verjaardagen, jubilea, felicitaties e.a.

kerst

Berichtdoor lijster » 24 dec 2015, 10:57

Ik wens jullie, goede kerstdagen dagen toe en veel kracht voor 2016 met mooie momenten.
Ik hoop dat de ontwikkelingen rondom ALS, zoals de trials maar ook alles wat kan leiden tot een kwalitatief goed leven snel en hopelijk succesvol worden gestart of afgerond en dat we daar blij van worden.
vr.gr.,
lineke
lijster
Forum Goeroe
Forum Goeroe

Re: kerst

Berichtdoor honorine60 † » 24 dec 2015, 13:17

Ik wil ook iedereen ontspannen feestdagen toe wensen. Samen met gezin,familie en vrienden.En voor het nieuwe jaar wens ik jullie mooie momenten toe.Ook ik hoop op een doorbraak voor de ziekte a.l.s natuurlijk.
Groetjes Simone
honorine60 †
In Memoriam
In Memoriam

Berichtdoor RobRijkse † » 24 dec 2015, 17:39

Dank jullie, en dat jullie wensen uit mogen komen voor een ieder.....vast wel....ALS we maar sterk blijven.
RobRijkse †
In Memoriam
In Memoriam

Berichtdoor anseke » 25 dec 2015, 00:32

Lieve forumvrienden, bedankt voor jullie steun in de afgelopen zware periode. Wat fijn om gehoor te vinden bij mensen, die betrokken zijn bij ALS. Ondanks de ziekte blijken patiënten en partners in staat om elkaar een hart onder de riem te steken. Ik wil dan ook met heel mijn hart jullie kracht en energie toewensen voor het komende jaar. Warme kerstgroeten van mij. Ans
anseke
Top Bijdrager
Top Bijdrager

Berichtdoor JanMouthaan » 25 dec 2015, 16:44

Ik wens jullie ook fijne en gezellige dagen en laten wij hopen dat er in 2016 zicht komt op een medicijn, en dat Treeway TW001 vervroegt op de markt kan krijgen.
JanMouthaan
Actief Lid
Actief Lid

Keer terug naar Verjaardagen, jubilea, felicitaties e.a.