Dokter Rox Paterswolde

Zelfzorgmedicatie, homeopathie, accupunctuur, magnetiseur; wat werkt voor jou en wat niet? Deel je ervaringen!

Dokter Rox Paterswolde

Berichtdoor Nautica † » 12 maart 2013, 14:44

Via via kwam ik op de site van Dokter Rox in Paterswolde. Een officieel huisarts die homeopathie toepast. Hij beweert dat degeneratieve spierziekten zoals ALS met homeopathie te genezen zijn. http://www.dokterroxs.nl/index.htm

Hier een PDF document van zijn hand over Spier- en zenuwziektes en Homeopathie: http://www.dokterroxs.nl/PDF/spierzenuw.pdf

Hij is aangesloten bij de AVIG/VHAN dus kan afhankelijk van de zorgverzekering (gedeeltelijk) vergoed worden.
Groetjes,

Aernout
Nautica †
In Memoriam
In Memoriam

Re: Dokter Rox Paterswolde

Berichtdoor Arwi † » 12 maart 2013, 18:02

De moeite waard, ik ga het bestuderen.
Groeten
Arwi
Arwi †
In Memoriam
In Memoriam

Berichtdoor Bart † » 13 maart 2013, 13:50

Volgens dokter Rox is ALS te genezen.
Ik lees net in de krant dat de vrijspraak voor medium Jomanda in de zaak-Millecam blijft staan.
Dat heeft de Hoge Raad bepaald. De straf van twee alternatieve artsen wordt ook gehandhaafd.
Ik heb zo mijn bedenkingen bij die dokter Rox, zeker wanneer ik zijn uurtarief zie.
Bart †
In Memoriam
In Memoriam

Berichtdoor Nautica † » 13 maart 2013, 14:44

Ik ben ook wel argwanend, zeker na de uitzending Undercover van Alberto Stegeman zondag maar dat was geen arts. Die dokter Rox is al jaren geregistreerd arts en komt bij mijn zorgverzekering ook met naam voor van alternatief artsen die door de verzekering worden vergoed. Zijn uur tarief wijkt niet af van andere artsen. Ga maar eens naar de huisarts een consult kost 26 euro en sta je met 10 minuten weer buiten. Dat is dus 156 Euro per uur.

Een homeopathisch arts behandelt niet alleen de klacht maar het hele lichaam en zal dus alles over je moeten weten waardoor een eerste consult an snel 1 tot 1 1/2 uur in beslag neemt.

Mijn zus is al jaren patiënt bij een homeopathisch huisarts in Venhuizen tot volle tevredenheid. Ik heb haar arts de vraag gesteld wat hij vindt van het PDF document van Dr. Rox. en hij zou met Dr. Rox contact opnemen. Dus wacht ik even af wat hij terug mailt.
Groetjes,

Aernout
Nautica †
In Memoriam
In Memoriam

Berichtdoor monique146 † » 13 maart 2013, 15:34

Hallo,

Ik heb dokter Rox ook een mailtje gestuurt, ik vind het nogal wat zeggen dat je ALS kan genezen, ik heb ook gevraagd wat het dan allemaal gaat kosten een consult en de medicijnen, en wat ik ook raar vindt is dat je het contant moet betalen, niet pinnen, nee handje contantje.
En ik vroeg ook of hij zijn werk ziet als een roeping om mensen te helpen, of om er rijk van te worden, hij hoeft het echt niet voor niks te doen hoor, maar kun je dit waar maken, dan gaan we met zijn allen met de bus er naar toe.
Er zijn zoveel mensen die er nog aan overlijden dus je moet wel van goede huize komen om dit te roepen, of je bent een.....
Ik hoop snel iets van deze wonderdokter te horen.

Groetjes Monique
monique146 †
In Memoriam
In Memoriam

Berichtdoor Catja † » 13 maart 2013, 17:15

Ik vind het maar een vaag verhaal,volgens mij wil ome dokter snel rijk worden.
Het is een beetje Jomanda achtig.

Volgens mij worden we voor het lapje gehouden.
En dat vind ik een trieste zaak.

Groetjes catja :bgrr
Catja †
In Memoriam
In Memoriam

Berichtdoor monique146 † » 13 maart 2013, 17:39

Hallo ik heb antwoord gekregen van dokter Roxs

Beste Monique,

Genezen is het eindresultaat van een goede behandeling.

Ikzelf genees niet! De dokter geneest nooit, de patiënt geneest soms zichzelf misschien met hulp van een dokter of d.m.v. een medicijn.

Wat kan ik wel: ik kan wellicht uw juiste medicijn vinden.

Een lichaam of ander organisme kan door de juiste homeopathische behandeling in het meest gunstige geval de ziekte stopzetten, soms zelfs de symptomen verbeteren en in het meest ideale geval geneest uw lichaam zichzelf wellicht door of na de inzet van de juiste behandelingen.

Sommige mensen reageren niet met verbeteringen, anderen gelukkig wel en hoe dit bij U zal zijn dat weet niemand van te voren.

Een echte goede serieuze behandeling is nooit mogelijk door één gesprek of één consult, goede behandeling vraagt een intensieve beoordeling van het individuele ziektebeeld, dus dit vraagt tijdsinvestering.

Hoe ingewikkelder het ziektegeval des te langer zal het duren voor de meest optimale ideale of haalbare toestand bereikt is en dus behandeling kost geld, zoals alles in deze maatschappij.

Geneeskunde is een vak en niet een roeping, waar een arts minstens 6 jaar voor heeft gestudeerd aan de universiteit en dan moet hij of zij nog ervaring opdoen.

Wilt U deze behandeling aangaan dan zult U een afspraak met mij moeten maken door te bellen op werkdagen naar 050-3093270 bereikbaar van 10.00 tot 13.00 uur.

Vriendelijke groeten dokter Roxs

--------------------------------------------------------------------------------

Van: Monique [mailto:mbm.vanveen@ziggo.nl]
Verzonden: woensdag 13 maart 2013 13:11
Aan: praktijk@dokterroxs.nl
Onderwerp: A.L.S.

Goedemiddag,

Ik heb wel een vraagje over het genezen van ALS, ik heb sinds oktober 2012 ALS, en voor zover ik weet is er geen geneesmiddel voor, en overlijden er elk jaar veel mensen aan deze vreselijke ziekte.

Ik vraag me af, kan U dat wel waarmaken het genezen van deze ziekte, en wat ben je ongeveer kwijt aan een consult bij U met medicijnen, want het is wel erg kostbaar.

Ik neem aan dat U dit werk ook als een roeping ziet, en niet om er rijk van te worden.

Groetjes Monique

Geen virus gevonden in dit bericht.
Gecontroleerd door AVG - www.avg.com
Versie: 2013.0.2904 / Virusdatabase: 2641/6168 - datum van uitgifte: 03/12/13
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
monique146 †
In Memoriam
In Memoriam

Berichtdoor Catja † » 13 maart 2013, 18:56

Als s'werelds beste wetenschappers nog niet weten hoe a.l.s on staat,
Hoe kan een huisarts dat wel????? :?:

Groetjes catja
Catja †
In Memoriam
In Memoriam

Berichtdoor Peet † » 13 maart 2013, 20:32

Ik weet wel dat als deze dokter ook maar 1 ALS patiënt naar genezing had begeleid op welke manier dan ook, dat de media in nederland en van de rest van de wereld Paterswolde op de kaart hadden gezet. ik ben wel benieuwd naar de kleur van ze uniform, Blauw :?: :lol:
Zover ik heb kunnen ontdekken is er nog nooit iemand genezen. en als je wat hoorde bloede dat snel dood omdat het vals was.

Maar des al niet te min, ga ik ook schrijven :mrgreen:

Groetjes, Peet
ALS heeft gewonnen, mijn vechtlust is bijna op ;-)
Voor het echt te laat is wil ik jullie nu alvast zeggen, ik zie jullie in het hiernamaals waar we met ze allen de strijd weer oppakken, het kan maar gezegd zijn :-)
Sorry. Liefs , Peet
Peet †
In Memoriam
In Memoriam

Berichtdoor Esperanza † » 13 maart 2013, 23:14

[quote="monique146"]Hallo ik heb antwoord gekregen van dokter Roxs

Beste Monique,

Genezen is het eindresultaat van een goede behandeling.

Ikzelf genees niet! De dokter geneest nooit, de patiënt geneest soms zichzelf misschien met hulp van een dokter of d.m.v. een medicijn.

Wat kan ik wel: ik kan wellicht uw juiste medicijn vinden.

Een lichaam of ander organisme kan door de juiste homeopathische behandeling in het meest gunstige geval de ziekte stopzetten, soms zelfs de symptomen verbeteren en in het meest ideale geval geneest uw lichaam zichzelf wellicht door of na de inzet van de juiste behandelingen.

Sommige mensen reageren niet met verbeteringen, anderen gelukkig wel en hoe dit bij U zal zijn dat weet niemand van te voren.

Een echte goede serieuze behandeling is nooit mogelijk door één gesprek of één consult, goede behandeling vraagt een intensieve beoordeling van het individuele ziektebee ld, dus dit vraagt tijdsinvestering.

Hoe ingewikkelder het ziektegeval des te langer zal het duren voor de meest optimale ideale of haalbare toestand bereikt is en dus behandeling kost geld, zoals alles in deze maatschappij.

Geneeskunde is een vak en niet een roeping, waar een arts minstens 6 jaar voor heeft gestudeerd aan de universiteit en dan moet hij of zij nog ervaring opdoen.

Wilt U deze behandeling aangaan dan zult U een afspraak met mij moeten maken door te bellen op werkdagen naar 050-3093270 bereikbaar van 10.00 tot 13.00 uur.

Vriendelijke groeten dokter Roxs

Hallo Allemaal,
Dit verhaal zegt mij genoeg laat hij maar een paar namen doorgeven van genezende ALS patienten.

GROETJES, Afien :grin:

]
Esperanza †
In Memoriam
In Memoriam

Volgende

Keer terug naar Alternatieve Behandeling